نیـــــنالــــــــَند

در اینجا روزمرگی ها و یکسری نکات نوشته میشه...

نیـــــنالــــــــَند

در اینجا روزمرگی ها و یکسری نکات نوشته میشه...

5

اینکه بعد از 4 سال بخوای تنها باشی و به همه تظاهر کنی حالت خیلی خوبه بدترین چیز ممکنه!!!

اینکه همیشه یه لبخند بزرگ بزنی و بخواهی نشون بدی خیلی شادی سخته اما امکان پذیره!

اما اینکه تا ناراحت میشی همه متوجه میشن این خیلی خوب نیست!

 

بانو!

بیشتر بخند،بیشتر...

بیشتر شاد باش

بیشتر کتاب بخوان

و بیشتر ورزش کن!

بانو،ورزش تو را سرحال تر می کند و همین کافیست!


*اون هفته دوبار توی استخر غش کردم! و دلیلش رو اعصاب تلقی کردند!

الان حالم خیلی بهتره و دارم استراحت می کنم.


*بانو جان ها،

ممنون ازاینکه هستید و ممنون که من رو به دوستاتون معرفی می کنید، هر سوالی در زمینه ورزش و کامپیوتر داشتید تا جای ممکن در خدمت تون هستم.


نظرات 2 + ارسال نظر
اسما شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:09 http://for-amir.blogfa.com/

فدای دلت بشم من

کجایی توو

اسکارلت پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 12:21

مراقب خودت باش

عزیزم دلم برات تنگ شده بود :***

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.