نیـــــنالــــــــَند

در اینجا روزمرگی ها و یکسری نکات نوشته میشه...

نیـــــنالــــــــَند

در اینجا روزمرگی ها و یکسری نکات نوشته میشه...

Saturday

از اینکه شنبه ی پر انرژی رو شروع میکنم خیلی خوشحالم!

از صبح با ورزش کردن صبح رو شروع میکنم و خیلی منظم برنامه ام رو مرور میکنم

خواهر کوچیکه از سفر جنوب اومده و مامان خیلی خوشحاله و کلی هم سوغاتی آورده...

دلم براش تنگ شده بود...


کتاب خوندن همیشه بهم حس خوبی میده،هرروز 2،3 تا کتاب رو حتما میخونم.

کتاب روزنامه نویس،کتابیه که تازه شروع کردم و چیزی نمونده به اتمامش! حتما پیشنهاد میکنم بخونید.


*این جمله رو خیلی قبول دارم و خودم همیشه انجام میدم و خیلی دوست داشتم با شما به اشتراک بزارم:

به تغذیه و سلامتمون کمی بیشتر اهمیت بدیم. کسب درآمد لازمه و البته موضوع مهمی هم هست، اما هیچوقت نباید اجازه بدیم که بیشتر از سلامت و شادی برامون ارزش و اهمیت داشته باشه 


+خیلی زیاد دوستتون دارم!


2

موزیک با  صدای ملایم پخش میشه و نینا کنار پنجره با یک نسکافه غرق فکر...

دوماهی از جداییمون میگذره و هنوز هم وقتی خیلی تنها میشم بهت خیلی فکر میکنم...

4سال برام خیلی زیاده و 4سالی که با تو بودم بیشتر از 4سال میشه...

تمام لحظه های زندگیم با تو بودم و همه چی من از تو شروع شد و به پایان رسید...


*کلاس فیتنس و رقصم رو مرتب میرم و وقتی میخوام بنویسم تمامی نوشته ها از تو حکایت میشه...

فیتنس،رقص و شنا ورزش های مورد علاقه تو که تمام 4 سال بهم میگفتی برم و هراز چند گاهی میرفتم و باز نمیرفتم...


*روزهام خداروشکر خوبه اما نمیدونم چرا انقدر تنبل شدم و به کارهام نمیرسم و خیلی زود روزهام میگذره!!!!


*شدیدا دلم برای نوشتن تنگ شده بود و ممنون که هستید...