نیـــــنالــــــــَند

در اینجا روزمرگی ها و یکسری نکات نوشته میشه...

نیـــــنالــــــــَند

در اینجا روزمرگی ها و یکسری نکات نوشته میشه...

Saturday

از اینکه شنبه ی پر انرژی رو شروع میکنم خیلی خوشحالم!

از صبح با ورزش کردن صبح رو شروع میکنم و خیلی منظم برنامه ام رو مرور میکنم

خواهر کوچیکه از سفر جنوب اومده و مامان خیلی خوشحاله و کلی هم سوغاتی آورده...

دلم براش تنگ شده بود...


کتاب خوندن همیشه بهم حس خوبی میده،هرروز 2،3 تا کتاب رو حتما میخونم.

کتاب روزنامه نویس،کتابیه که تازه شروع کردم و چیزی نمونده به اتمامش! حتما پیشنهاد میکنم بخونید.


*این جمله رو خیلی قبول دارم و خودم همیشه انجام میدم و خیلی دوست داشتم با شما به اشتراک بزارم:

به تغذیه و سلامتمون کمی بیشتر اهمیت بدیم. کسب درآمد لازمه و البته موضوع مهمی هم هست، اما هیچوقت نباید اجازه بدیم که بیشتر از سلامت و شادی برامون ارزش و اهمیت داشته باشه 


+خیلی زیاد دوستتون دارم!


نظرات 3 + ارسال نظر
رومینا سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 17:55 http://nabz-e-ehsas.blogfa.com/

کتاب خوندن خیلی عالیه .....
اینکه همه ی کارها روی برنامه ریزی پیش بره از اون عالی تررررر
دلم برات تنگ شده دختری
من هستم کم و بیش مینویسم

منم خیلی خیلی دلم برات تنگ شده عزیز دلم

لونا پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 19:10

شنبه ها و شروع هفته خیلی مهمه خوشحالم که هفته خوبی رو شروع کردی و لذت میبری از روزهات هرروزت همینجوری باشه

مرسی عزیز دلمممم :*

رمزینه دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 09:26

الحق که یه جمله درست و به جا بود..
بس خوشحالم برات بانو که داری برننامه ات رو روی روال و نظم تعیین شده پیش میبری...
راستی هنوزم توی مخیله ام نمیگنجه جداییتون...هیچی گفتی درست ازش و موندم توی ابهام:(

تو مخیله منم هنوز نمیگنجه زهره اما گاهی همه چیز خوب پیش نمیره...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.